Saturday 23 December 2017

90 trading system


Kinetic: 80-90 Not to Lose Dołączył Feb 2008 Status: Artist 132 Posty Core: Always Buy on Pullback. Ponieważ daje ci to o wiele większą szansę na zrobienie przerwy, gdy cena pójdzie w parze. Kto powinien handlować tą strategią Ty. Albo twój tatuś. Lub Dziadunio Mac. Jakie są moje nie-do-stracenia szanse w tym systemie Aż 90. Robiłem handel w czasie rzeczywistym z tym systemem przez prawie pół roku. W ciągu miesiąca uzyskałem 20 zwycięzców, 10 BE i 5 przegranych. W zeszłym miesiącu dostałem 20 zwycięzców 20 BE i około 10 przegranych. Do tej pory doświadczyłem 20 przegranych. Czego potrzebuję 1. Zerolag MACD 2. EMA 6 do zamknięcia 3. EMA 8, aby otworzyć notatkę: Nie stworzyłem tego wskaźnika i dzięki temu, kto go udostępnił. Jakie ramy czasowe zostaną sprzedane 15M Która para powinna zostać sprzedana EURUSD Kiedy handlować London Open do Londynu Zamknij (GMT: 0700 - 1500) Jestem zainteresowany. Powiedz mi zasady wejścia dla DŁUGICH: 1. ZL MACD różni się (nie więcej niż 4 kreski od czasu rozbieżności) 2. EMA 6 przekracza EMA 8 3. Poczekaj, aż świeca się zamknie dla potwierdzenia 4. Poczekaj na wycofanie 13 z poprzedniego świeca, czas oczekiwania (2 świece po sygnalizującej świecy lub 30 minut), jeśli to wygaśnie, będziemy szukać nowych sygnałów. 5. Inwersja do SHORT TP i SL: 1. TP 22 pipsów minimum lub następny SR (zawiera 2 pipsy spreadu) 2. SL 20 pipsów maksymalnych lub następny SR (zawiera 2 pipsy spreadu) Do prostego programowania wystarczy trzymać 20 pipsów w tym czasie istota. Dzięki. Czy potrzebuję ścisłego MM Tak. Ustaw pozycję na BE, jeśli cena przeciw OR na korzyść o 10 pipsów, obowiązuje dopiero po zamknięciu świecy wejściowej. Co takiego dobrego w tej strategii? 1. Wymagany jest tylko ZL MACD i 2 MA. Wszystko, co łatwiejsze, to czysty PA. Lub zdobądź 5-erowy cytat. 2. Robisz to dobrze i będziesz miał minimalne szanse na przegraną, a to zapewni ci konsekwencję. 3. Dość dużo sygnałów nawet w 15M UE. 4. Szereg rynków nie może cię zabić. tak łatwo. Jakie wady, bracie 1. Potrzebujesz dość dużo czasu na ekranie, chyba że ktoś może rozwinąć EA lub powiadomić o tym. 2. Możesz zdobyć zaledwie 20-punktowego zwycięzcę za trend 200 pipsów. Ale jestem zadowolony z 20 pipsów przez większość dni. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Czy ten system jest bezpłatny? Tak i nie. Tak, nie musisz płacić nic nominalnie. Nie, jeśli uważasz, że ten system jest dobry, podziel się z innymi. Jeśli masz możliwości programowania, napisz EA dla nas, społeczności. Cześć baronfei, thx za udostępnienie twojego systemu Próbuję otworzyć twoje tpl, ale jest błąd nazwy w tpl lub wskaźniku. w pliku tpl nazwą wskaźnika jest quotZeroLag MACDquot, a nazwa wskaźnika to quotZeroLagMACDquot, więc jeśli ktoś użyje, zmieni plik tpl lub nazwę wskaźnika, ostatnie jest łatwe :-) thx again baronfei. Będę mieć oko na to, że sysAnyone ma system do wygrywania w systemie w90. Właściwie to mam około 90 kursów wygranych po 234 transakcjach w 3 pełne tygodnie. przy jednym otwartym handlu jest to niewielka partia na koncie Macinquot. Jeśli ktoś ma coś podobnego do moich wyników, nie miałbym nic przeciwko opublikowaniu moich wyników na żywo. Następnie omówcie, jakie rodzaje taktyk lub strategii możemy mieć lub nie. Nie zrozumcie mnie źle, Nadal będę testować to w środowisku na żywo przez 1 rok przed wpłaceniem prawdziwych pieniędzy na konto transakcyjne o wartości równej kwocie. Chcę się przekonać, czy mogę coś wymyślić. Czyli to oznacza, że ​​chcesz, aby mostek trzymał go dla ciebie, ale będę potrzebował depozytu Nic oprócz trendów z zautomatyzowanym systemem. Piszę swoje własne EA, aby jeździć w trendach i nie boję się opublikować mojego KODU lub WYNIKÓW. Miło, szczerze, nie jestem jeszcze na miejscu. Zły nauczę się pisać skrypty dla EA, gdy tylko będę mógł upewnić się, że moje klucze do handlu mogą utrzymać się przez cały rok. To, co doprowadza mnie do szału, to przyjaciel, który stara się kupić EA po EA za setki dolarów, aby stracić więcej pieniędzy. Uruchamia pulę inwestycyjną, aby stracić ponad 90, a był tylko handlowcem technicznym używającym czopów, linii fibo. Jak duży trend jeździsz Idę o trend spadkowy w UE z zeszłego tygodnia. Mimo to sprzedałem ten trend dwa tygodnie temu. To dlatego muszę w pełni przetestować, jak dobrze radzi sobie w środowisku, w którym emocje mogą czasami uratować lub zmniejszyć zyski. W zeszłym tygodniu uderzyłem 750 pipsów, straciłem 1k pipsów z powodu paranoi na temat rynku, odbierając wszystkie moje zyski, a potem trochę. Zostałem nazwany podstawowym handlowcem. Po prostu lubię handlować z wiatrem za plecami. W tej chwili UE może powiedzieć, że może lecieć do lata, ale mam wrażenie, że może spaść kolejne 200 pipsów. Nie zrozumcie mnie źle, zrobiłem straty, ponieważ ryzykowałem więcej niż powinienem. Więc nie robię tego już z moją stawką wygranej, zamierzam tylko zgnieść to przez rok i zbudować moje konto przez samą liczbę wygranych pipsów. V275n299, v299d299, v299c299. Właściwie to mam około 90 kursów wygranych po 234 transakcjach w 3 pełne tygodnie. przy jednym otwartym handlu jest to niewielka partia na koncie Macinquot. Jeśli ktoś ma coś podobnego do moich wyników, nie miałbym nic przeciwko opublikowaniu moich wyników na żywo. Następnie omówcie, jakie rodzaje taktyk lub strategii możemy mieć lub nie. Nie zrozumcie mnie źle, Nadal będę testować to w środowisku na żywo przez 1 rok przed wpłaceniem prawdziwych pieniędzy na konto transakcyjne o wartości równej kwocie. Chcę się przekonać, czy mogę coś wymyślić. lol..funny jak takie wątki pojawiają się od jakiegoś czasu. Bez urazy, ale obawiam się, że twoje pytanie jest bez znaczenia. Każdy system z 5-procentowym docelowym zyskiem i 500-punktową rezygnacją z puli będzie miał bardzo wysoką (prawdopodobnie 90) stawkę wygranych. Ale wtedy jedna strata zasłoni cię. Innymi słowy, należy wziąć pod uwagę RR (współczynnik zwrotu z ryzyka) każdego handlu, a także wskaźnik wygranych. Każdy system powinien podlegać obrotowi, niezależnie od tego, czy notowania rynkowe wzrosną, czy spadną. Wiem, chciałem tylko zobaczyć, co ludzie myślą. Większość po prostu traktuje to jako żart, ale są ludzie, którzy poważnie czują się ślepi na sukces i po prostu stawiają wyższe stawki. Mój przyjaciel szuka EA, który robi dokładnie to. Wydał setki dolarów na EA i stracił więcej niż zainwestował. Łączę różne strategie i taktyki w coś spójnego. W zeszłym tygodniu było 750 pipsów I w dowolnym miejscu od 500-1000 pipsów tygodniowo. Muszę wygrać wystarczająco dużo pipsów w przypadku, gdy trafię na SL 500 pipsów. Zamieniam formacje świec, które lubię, oglądam prognozę ekonomiczną. Mam plan gry na 40-60 ruchów pip. W dniach, w których oczekuję poważnych ruchów, oczekuję transakcji o wartości 100 pipsów. Staram się również utrzymać poziom depozytu 2000-5000. Niezbyt duże transakcje, ale wystarczająca ilość wygranych, aby upewnić się, że straty nie niszczą konta. Zły wynik w tym miesiącu w środowisku na żywo, jeśli najlepiej jest wymienić 100 pipsów, zaczekać na odroczenie i ponownie rozpocząć zawieranie transakcji. Możesz też wystrzelić w celu realizacji ruchu 400-600 pip dla UE. V275n299, v299d299, v299c299. rynek jest żywą sprawą Jak opisałbyś swój cytat, żeby handlować, a teraz w 89 byłem w wieku 95 lat, ale stałem się głupi i nie utrzymywałem kursu z moją wielkością i porzuciłem zarządzanie MMPip. Plus po wysłuchaniu wszystkich przerażających opowieści o tym, jak możesz być zarżnięty przez rynek, dostaję paranoi po wygraniu tak wielu pestek. Jakby mój pośrednik chciał mnie zdobyć, czy tylko jeden wielki gigantyczny schemat Ponzi. Kiedy wymieniam zakres 40, 50 lub 60 pip. To niemal instynktowne, że w UE otwiera się jednorazowo od 1 do 3 transakcji. Byłem skalperem, ale w pełni zdałem sobie sprawę, że potrzebuję kompletnej strategii, aby wygrywać konsekwentnie lub wygrać wystarczająco dużo pipsów, aby pokryć wszystkie otwarte transakcje, które mogą tracić. Jeśli chcesz zobaczyć moje wyniki na żywo, mogę to opublikować tutaj. W tej chwili moje konto na żywo jest tylko przykładem. Jeśli to nie jest błąd, nie naprawiaj tego. Lol Im patrzy na utrzymanie moich zysków w tym tygodniu, zamiast w zasadzie oddać je do ibfx, a następnie kilka jak moje pierwsze dwa tygodnie. V275n299, v299d299, v299c299. Umysł dzielenie się tym, co twoja konfiguracja jest dla handlu Dziś rano moje transakcje idą zgodnie z oczekiwaniami. Mam 1-3 transakcji otwartych pomiędzy 1.2900-1.3000. Zablokowany do tej pory w 35pips. Zwykle używam pistoletu na 100-200 dziennie, ale Ill dostaję 160 pipsów, gdy zniknie 1,3000 dla UE. Będę czekać na odrodzenie, a następnie obrócę 40-60 pipsów z różnymi pozycjami Take Profit. Btw wszystko kupuje. Jestem po prostu zadowolony z oglądania wykresu i ogólnej wiedzy na temat tego, jak nowości wpływają na rynek. taki bardziej zrelaksowany styl handlu. Niższe wielkości partii dają mi miejsce na błąd, zanim rynek przejdzie przez mój zakres handlowy. To piękna rzecz. Właśnie zamknąłem kolejny handel za kolejne 10 pipsów. Jeśli to zakończy mój zakres handlowy, dostanę 160 pipsów z jednym otwartym, aby złapać potencjalnego byka. Jeśli ten otwarty handel idzie na południe, mogę pozwolić mu jeździć na poziomie -160 pipsów lub zamknąć go na -80 pipsów lub po prostu przejść z 5 stop loss. V275n299, v299d299, v299c299.Trading Systems - Parte 1 Skonfliktowane i rozpowszechniane informacje o sprzedaży detalicznej w handlu detalicznym w handlu semestrami handlowymi, sfogliando riviste e giornali dedicati al trading o anche pi semplicemente navigando in internet o aprendo la propria posta elettronica, di imbattersi in pubblicit di societ o trader privati ​​che enfatizzano i risultati dei propri sistemi automatizzati di trading con frasi del tipo: prova il mio sistema di trading XYZ con percentuali di guadagno del 95. solo 5 operazioni in perdita nel 2017. Guadagna 10.000 euro w systemie automatycznym transakcja automatyczna sullEurostoxx 50 con il 90 delle operazioni vincenti Lo scopo di chi propone quelle che io definirei vere e proprie illusioni ovviamente quello di invogliare lutente allacquisto di un prodotto che sostanzialmente risponde al bisogno ineludibile di ciascun investitore di avere (quasi) semper ragione sul mercato. Spesso queste pubblicit sono commagnate da una eccezionale equity line, ovvero dallandamento dei profitti ricavati dal sistema, ma, ahim, si tratta di sistemi sovra ottimizzati sui dati del passato sicch nie pu esservi garanzia alcuna di ottenere i medesimi rendimenti w futuro. Con ci, dunque, non voglio assolutamente affermare che tali sistemi non abbiano ottenuto le percentuali di guadagno reclamizzate ma, pi semplicemente, voglio far comprendere come, quasi sempre, in tali situazioni si ometta di portare a conoscenza del trader elementi importantissimi atti a valutare la bont del sistema e la loro capacit di garantire rendimenti futuri in linea con quelli passati. Tra gli elementi che troppo spesso vengono tatiuti vi sono, ad esempio, il capitale necessario da impiegarsi con la blu proletika, oppure la massima perdita avuta dal sistema, ancora, il numero di trade effettuati nel periodo di riferimento. W rzeczywistości przyjdź na semestr, aby uzyskać więcej informacji o seminariach, takich jak: konwersja, konwersja, konwersja, konwersja, konwersja, konwersja i konwersja. La maggior parte delle piattaforme oggi in circolazione che acceptono il trading automatico, ivi compresa Metatrader zgody i wizualizacji i risultati di una singola w większości przypadków w niewoli tabele riepilogativa sotto Formularz raportu Ecco un esempio: Profitto lordo 107.890 Chi non vorrebbe avere risultati simili Tuttavia seguendo il vecchio adagio non tutto oro ci che luccica non bisogna fermarsi alle apparenze. Pozycje w prostym tabelle semperie semperującym soprattutto se non si hanno cognizioni specifiche: termini come profict factor e drawdown sono certamente meno intuitivi del pi semplicemente interpretabile profitto lordo oppure ancora della percentuale winloss (vinciteperdite) elementi, questi ultimi, sui quali pi łatwopalny butchio locchio se con i system handlu si alle prime armi. Se tale tendenza assolutamente normale, diciamo subito che altri e ben pi importanti sono gli elementi che occorre prendere in considerazione per valutare la bont di un sistema automatico di trading. Mając na uwadze fakt, że nie można dokonać zakupu, należy dokonać transakcji automatycznych: na żądanie i na żądanie, nie podając żadnych opłat za transakcje. I CFD sono prodotti a leva. Il handel i CFD potrebbe non essere appropriato per tutti e pu determinare perdite che eccedono i vostri depositi accertatevi di aver pienamente compreso i rischi in cui potreste incorrere. IG un nome commerciale di IG Markets Ltd, con sede legale a Londra, Cannon Bridge House, 25 Dowgate Hill, Londyn, EC4R 2YA. IG Markets Ltd. autorizzata e regolata dalla FCA di Londra (nr 195355) ed iscritta al n. 72 del Registro delle Imprese di Investimento Comunitarie con Succursale tenuto dalla CONSOB. P. iva 06233800967. IG Italia ha sede w Via Paolo da Cannobio 33, 20172 Milano, Italia. Le informazioni contenute nel presente sito non sono dirette a soggetti residenti negli Stati Uniti dAmerica o in Belgio. Nie można ujawnić, że nie można uzyskać dostępu do innych usług, nie można ich wykorzystywać, nie można ich udostępniać, nie można ich wykorzystywać ani udostępniać w sposób niezgodny z normami, ponieważ mogą one powodować zakłócenia działania systemu. I CFD sono prodotti a leva. Konflikt CFD i CFD nie są potrzebne dla każdej transakcji, ale nie można ich wyliczyć, aby nie zostały zainwestowane w inwestycję i nie zostały uwzględnione w rachunku zysków i strat.

No comments:

Post a Comment