Saturday 23 December 2017

Forex fabryka towar


Pozwoliłam światu zrozumieć i zrozumieć, że strona internetowa Forex Factory krąży po Internecie do udanych handlowców, takich jak ja i oczernia je, aby zdyskredytować ich i ich systemy, najwyraźniej, aby uzyskać więcej dochodów dla siebie. Ci ludzie z Forex Factory atakowali mnie przez ostatni rok, oczerniając mnie najokrutniejszymi kłamstwami, jakie ktokolwiek mógłby powiedzieć o innej osobie. Pewnego dnia trafiłem na moje konto YouTube i zauważyłem, że połowa moich filmów z YouTube nie działa. Zalogowałem się i zobaczyłem wiadomość, że moje filmy wideo zostały objęte roszczeniami dotyczącymi naruszenia praw autorskich i zostały usunięte przez YouTube. Więc poszedłem do roszczenia, aby dowiedzieć się więcej o tym i zobaczyłem, że to Fabryka Forex zgłosiła to przeciwko mnie, mówiąc, że moje własne filmy nagrane przeze mnie na moim komputerze były ich i naruszały ich materiał chroniony prawami autorskimi. Fabryka Forex najwyraźniej kłamała, więc złożyłem skargę w serwisie YouTube, podpisując formularz, w którym były moje filmy i nie naruszały żadnych praw autorskich. Minęły dwa tygodnie, a połowa moich filmów spadła, a ja w końcu wygrałem sprawę, a YouTube ponownie zapisał moje filmy. Potem minął miesiąc i ponownie zalogowałem się na moje konto w serwisie YouTube, tym razem była to moja druga połowa filmów, które spadły, i kolejny wniosek o naruszenie praw autorskich złożony ponownie przez Forex Factory, który YouTube wyraźnie wskazał. Ponownie musiałem złożyć skargę i podpisać formularz stwierdzający, że te filmy były moje i nie naruszono żadnych praw autorskich. Po kolejnych dwóch tygodniach odzyskałem roszczenie ponownie, a YouTube przywrócił moje filmy. Fabryka Forex zajęła moje stanowisko na swojej własnej tablicy i dodała do mojego posta, nazywając mnie przekrętem, i zaczęła mnie wyśmiewać, i wyśmiewać się ze mnie, i robiąc to za pomocą mojego własnego stanowiska przeciwko mnie, starając się jak najlepiej zrobić Wygląda na to, że jestem tym, który jest artystą oszustwa, podczas gdy w rzeczywistości jest to fabryka Forex, która jest największą witryną oszustwa prawdopodobnie w dowolnym miejscu na świecie, i musi zostać usunięta przez FBI. Złożyłem skargę do FBI 24 października 2017 r., A tutaj jest numer ID zażalenia FBI: Skarga: I1210241534261552 Złożyłem tę skargę do FBI i wzywam do wniesienia oskarżenia o spisek przeciwko stronie internetowej Fabryki Forex krążyć po Internecie i oczerniać handlowców, takich jak ja, w celu zwiększania zysków Fabryki Forex poprzez wywalczenie im jakiejkolwiek konkurencji. I nie obchodzą tylko innych handlarzy, takich jak ja, cała ich strona internetowa jest jednym wielkim gigantycznym oszustwem, w którym kłamią przez zęby o handlu na rynku Forex, a następnie przyciągają ludzi na podstawie tych kłamstw, a kiedy to robią, klikają ich różne linki na stronie internetowej i rejestrację do brokera, do którego Forex Factory dostaje od 125 do 250 za każdym razem, gdy ktoś zarejestruje się z brokerem za pośrednictwem swojej strony internetowej. Innymi słowy, Forex Factory wprowadza na początek podstęp, aby zmanipulować ludzi do przekonania, że ​​zarabiają na rynku Forex, a następnie ludzie zrobią kolejny krok i zarejestrują się do brokera. Fabryka Forex poleca na swojej stronie internetowej w formie z różnych banerów, które mają, te banery mają informacje śledzące w nich i kiedy ktoś następnie podpisuje się do brokera, Fabryka Forex otrzymuje zapłatę za swoją prowizję. Doskonała konfiguracja i zadatki na oszustwo w niewłaściwych rękach, a dzięki Forex Factory w najgorszym możliwym rozdaniu w dowolnym miejscu na świecie, ponieważ ci ludzie są przestępcami mafijnymi w każdym znaczeniu tego słowa i muszą zostać zamknięci, zanim oszustwo tysiące innych osób, które próbują handlować rynkiem Forex i zanim oczerniają wielu innych inwestorów, takich jak ja, w Internecie. Możesz dowiedzieć się więcej o tym, co zrobiła Forex Factory dla mnie i innych handlowców, w tym obejrzeć filmy o tym, jak całkowicie zniszczyłem je za pomocą serwerów proxy, aby opublikować, aby oczernić mnie, przechodząc na następującą stronę: Strona internetowa Forex Factory to strona internetowa prowadzona przez najbardziej okrutnych kryminalistów, jakich kiedykolwiek widziałem w moim życiu. Wysłali mi nawet groźby śmierci. Wiem, że jest wielu handlarzy, którzy zostali zniesławieni przez Forex Factory, i tutaj jest miejsce, z którego wszyscy możemy się spotkać, aby stawić opór tym ludziom i przekazać społeczeństwu, co robią ludziom, i jak źli ci ludzie naprawdę są. Niech więc usłyszysz swój głos, jeśli byłeś ofiarą Fabryki Forex, daj znać wszystkim, pomóżmy FBI umieścić tych przestępców w więzieniu tam, gdzie ich miejsce. Ten raport został opublikowany w raporcie Ripoffa w dniu 10262017 16.15 i jest to trwały rekord znajdujący się tutaj: ripoffreportreportsforex-factoryinternetforex-factory-forex-fabryka-jest-slandering-other-traders-with-systems-in-the-business - -960657. Wskazany czas publikacji to czas lokalny Arizona. W Arizonie nie obserwuje się zmian w stosunku do czasu letniego, więc czas publikacji może być czasem górski lub pacyficzny, w zależności od pory roku. Ripoff Report ma wyłączną licencję na ten raport. Nie można go kopiować bez pisemnej zgody Ripoff Report. PRZECZYTAJ: zagraniczne strony internetowe kradną nasze treści Szukaj dodatkowych raportów Jeśli chcesz zobaczyć więcej raportów rip-off na temat tej firmy, wyszukaj tutaj: Aby zapewnić najlepsze wyniki wyszukiwania: trzymaj nazwę skrótu prostego i wypróbuj różne zmiany nazwy. Nie dołączaj, S, Inc., Corp lub LLC na końcu nazwy firmy. Używaj tylko pierwszej części nazwy, aby uzyskać najlepsze wyniki. Szukaj tylko jednej nazwy na raz, jeśli firma ma wiele AKA. Zgłoś amp Rebuttal Odpowiedz na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby fizycznej Sprawiedliwość Zgłaszaj raport z rip-off, pomagaj innym konsumentom być wykształconym i nie pozwól im uciec. Napraw swoją reputację Masz raporty złożone przeciwko Tobie Rozwiązuj problemy i odbuduj zaufanie dzięki naszemu programowi Corporate Advocacy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko pomoc bandażowa. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy zajmują się biznesem. Wszystkie firmy otrzymają skargi. To, jak te firmy zajmują się tymi skargami, jest tym, co odróżnia dobre firmy od złych firm. Usuń Raporty Nie ma jeszcze lepszych wyników Arbitraż, aby ustawić rekord REBUTTALS amp ODPOWIEDZI: 7 Autor 3 konsumenta 0 EmployeeOwner Aktualizacje amp Odpowiedzi AUTOR: Bruce w - (Kanada) PRZEDŁOŻONY: sobota, 09 lutego 2017 r. OGŁOSZONE: sobota, 09 lutego 2017 r. Mam był użytkownikiem Forex Factory od ponad 5 lat. Mam z nimi trudne sprawy, ale aby lepiej zrozumieć tę kwestię, doceniłbym więcej informacji. W przeszłości byłem zakazany w fabrykach Forex za mówienie Prawdy. Wybieraj moderatora, gdy wydaje się, że jest uczciwy, a czasami stronica o pokoju za wszelką cenę. Mieli kiedyś problem z Jacko, który mógł korzystać ze swojej strony i okazało się, że był prawdziwym ekspertem od przygód. Chciałbym skontaktować się z autorem tego tematu, aby sprawdzić, czy mamy jakieś wspólne interesy. Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywnymi lub pozytywnymi informacjami na temat firmy lub osoby fizycznej, lub możesz podać poufne informacje na temat tej firmy 2 Autor oryginalnego raportu AUTHOR: Oil Trading Academy - (Stany Zjednoczone Ameryka) PRZEDŁOŻONY: piątek, 07 grudnia 2017 r. OGŁOSZONE: piątek, 07 grudnia 2017 r. Wolnomularzy prowadzą spisek na rynku Forex. Ci masoni nie tylko kontrolują sam rynek Forex, ale także kontrolują większość forów handlowych, podstępując i konszachując ludzi i oszukując ludzi, aby handlować na rynku Forex w celu, aby stracili swoje pieniądze po próbie. Jest to spisek prowadzony przez masonów na rynku Forex, ale także na forach handlowych. Kiedy próbujesz handlować na rynku Forex, co się wydarzy, gdy się dowiedzą, że możesz ich pokonać, konsekwentnie komputer będzie cię atakował i przychodzi, aby przestać się kłopotać, nie pozwalając ci na długoterminowe zarabianie pieniędzy. Nikt na świecie nie może zarabiać na rynku Forex na dłuższą metę, na początku możesz być w stanie, ale po upływie miesiąca, do trzech miesięcy komputer nauczy się, że możesz go pokonać, a następnie zaatakuje cię i przyjdzie, żebyś przestał . Rynek Forex jest jedynym rynkiem na świecie, który jest nieuregulowany, żaden inny rynek na świecie nie jest nieuregulowany z wyjątkiem rynku Forex. Co więcej, jeśli umieścisz 30 000 w brokerze Forex, otrzymasz od nich 3000, rynek Forex jest jedynym rynkiem na świecie, który to robi. Jeśli umieścisz swoje pieniądze w brokerze, aby handlować zapasami, nie dasz ci żadnych pieniędzy, jeśli wpłacisz pieniądze do brokera futures, aby handlować futures, nie dadzą ci żadnych pieniędzy, tylko wtedy, gdy wpłacisz pieniądze na konto Forex. dać ci pieniądze. Powodem, dla którego dają ci pieniądze, nie jest to, że są dobrymi, dobrymi ludźmi, którzy kochają oddawać swoje pieniądze, ponieważ wiedzą, że od ciebie otrzymają te pieniądze, ponieważ cały rynek Forex jest oszustwem przeznaczonym na zarabianie pieniędzy. od nich. Fabryka Forex jest prowadzona przez Freemasons, posiada fabrykę Forex na forach dyskusyjnych i Conning i oszukuje ludzi, aby zainteresować się rynkiem Forex, aby kliknęli banery na stronie i zapisali się do brokera Forex i oni robią fabrykę Forex dostaje się 250 za każdą rejestrację. Jest to bezpośredni spisek stworzony przez fabrykę Forex i przez masonów, aby skłonić ludzi do handlu na rynku Forex, gdy wiedzą, że stracą pieniądze. Wszyscy brokerzy Forex są w to zamieszani i wszyscy są właścicielami masonów. Możesz dowiedzieć się więcej o tej konspiracji i dowiedzieć się, jak ją odkryłem, oglądając poniższy film: Odpowiadam na ten raport POSTED: poniedziałek, 05 listopada 2017 W odpowiedzi na twoje pytanie, możesz przeczytać więcej o moich filmach z Akademii handlu ropą 1: Możesz dowiedzieć się więcej na temat moich filmów o kodeksie handlu ropą naftową w Kodeksie 2 tutaj: Również powinieneś rzucić okiem na moją Akademię Handlu Olejami tutaj: To wyjaśni ci znacznie więcej i pokaże ci, co mówią o nich inni ludzie. Ogólnie rzecz biorąc, kod 1 jest jak zamiana na krótkoterminowe transakcje, gdzie zwykle kończysz w ciągu 15 minut, a kod 2 jest jak handel długoterminowy, gdzie jesteś na 1 godzinę, by powiedzieć 4 godziny, ale idziesz o znacznie większy zysk. Nie ma to jak kod 2, jeśli naprawdę poważnie myślisz o handlu i chcesz odnieść sukces i jesteś gotów zrobić wszystko, aby tak być, to powinieneś dostać oba kursy w tym samym czasie, kod 1 i kod 2 razem, otrzymasz lepszą ofertę w ten sposób i możesz zacząć używać Code 2 od razu po nauce Code 1: A tutaj na następnej stronie znajdziesz BEZPŁATNY kurs handlu akcjami, który umieściłem online, który kiedyś sprzedałem i możesz oglądać ten kurs za darmo. Zobaczysz też kilka filmów z transakcjami, które zrobiłem na Oil: To pozwoli ci zacząć, a jeśli potrzebujesz pomocy, daj mi znać. I jedno jest pewne, kiedy zaczniesz handlować na rynku ropy, dowiesz się naprawdę szybko, o ile jest to lepsze i łatwiejsze niż handel na rynku Forex. Powodem, dla którego tak wielu ludzi handluje rynkiem Forex, jest to, że tam, gdzie jest reklama. I dlaczego tak jest, ponieważ rynek Forex to rynek SCAM, prowadzony i promowany przez przestępców, takich jak Forex Factory, uwieczniając oszustwo i oszustwo, wykorzystując plakaty do kłamstwa i twierdzą, że zarabiają na rynku Forex. Cały rynek Forex sprawia, że ​​jestem chory na mój żołądek, nic poza oszustami i największymi oszustami na całej planecie. Naprawdę cieszę się, że mogę pokazać ludziom to i pomóc im w inwestowaniu w coś, na co mogą zarobić pieniądze, zamiast wyciągać włosy z frustracji, próbując handlować rynkiem Forex i słuchając stron internetowych o oszustwach, takich jak Forex Factory i profesjonalni con mężczyźni prowadzący stronę. Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby, lub możesz podać poufne informacje na temat tej firmy AUTHOR: Oil Trading Academy - (Stany Zjednoczone) PRZESŁANE: niedziela , 04 listopada 2017 r. OGŁOSZONE: niedziela, 04 listopada 2017 Oto dobry film, który wyjaśnia, w jaki sposób Forex Factory przekręca ludzi na swojej stronie internetowej, zatytułowanej "Fabryka Forex": Ale fabryka Forex nie robi sobie po prostu oszustwa na swojej stronie internetowej, robią to coś jeszcze gorszego, moim zdaniem, atakują inne osoby w Internecie i składają nieprawdziwe oświadczenia i kłamią, aby spróbować sabotować twoją stronę i / lub firmę lub nazwisko. To jest kryminalna akcja firmy Forex Factory, nic dziwnego, że dostali się na szczyt, próbowali zgnieść wszystkich za pomocą oszczerstw i ataków oraz dyskredytować wszędzie, gdzie mogą ich konkurenci i kłamać w serwisie YouTube, zgłaszając fałszywe roszczenia do praw autorskich i lub znak towarowy. Cokolwiek robisz, nie popadniesz w oszustwa na Forex Factory, kłamią one o wszystkim na swojej stronie i myślisz, że czytasz post od jakiegoś profesjonalnego sprzedawcy, podczas gdy w rzeczywistości czytasz post od profesjonalnego oszusta. Oto wideo, które zapewnia matematyczny DOWÓD, że ropa jest kontrolowana przez program komputerowy: trzymaj się z daleka od rynku Forex, cały rynek jest jednym wielkim gigantycznym oszustwem, a jego UNREGULATED Jeśli chcesz handlować czymś takim jak rynek Forex, rynki Futures , jest REGULOWANE I możesz pokonać komputer, który je kontroluje, jeśli znasz kod. Podczas gdy można użyć kodu na rynku Forex i nie będzie działać, ponieważ komputer Forex, który kontroluje rynek Forex, wykorzystuje sztuczną inteligencję i przyjdzie, aby zatrzymać się na tobie, nie pozwalając ci na długoterminowe zarabianie pieniędzy. Więc trzymaj się handlu na rynkach Futures, a handel Oil to świetny sposób, aby przejść, ponieważ możesz pokonać komputer naftowy i ropa naftowa porusza się dużo i jest sprzedawana na całym świecie przez całą dobę, każdy wie o oleju wszędzie na całym świecie. Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby, lub możesz podać poufne informacje na temat tej firmy AUTHOR: Oil Trading Academy - (Stany Zjednoczone) PRZESŁANE: czwartek , 01 listopada 2017 r. OGŁOSZONE: czwartek, 1 listopada 2017 r. Oto dobra strona internetowa pokazująca charakter oszustwa prowadzonego na stronie internetowej Forex Factory, oraz sposób, w jaki ci ludzie prowadzą kryminalny spisek mający na celu oszukanie ludzi do podpisania umowy z brokerem udając, że handlują forex i zarabiają, robiąc wszystko, aby mogli otrzymać zapłatę od brokera, gdy ktoś zarejestruje się. A Forex Factory atakuje innych handlarzy online poza swoją tablicą ogłoszeń: Cały rynek Forex to oszustwo, a kryminaliści go prowadzą, to nieuregulowany rynek prowadzony i promowany przez przestępców. Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy 10 Komentarz konsumencki AUTHOR: Jimmy - (Stany Zjednoczone) PRZEDŁOŻONY: Wtorek, 30 października 2017 r. OGŁOSZONE: wtorek, 30 października 2017 r. Człowiek ma rację, to co mi zrobili. Nienawidzę tych ludzi, pozwalam ich odkładać na straty Forex Factory Lovers Wiedziałem, że ci faceci są tacy od dłuższego czasu Trzymajcie się z dala od tych przegranych To mi się podobało na moim Facebooku i tweetowałem to na moich 500 subskrybentów, bo to musi dotrzeć do wszystkich . Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy? Report amp Rebuttal Odpowiedz na ten raport Jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym - pracownik z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby, która chce, aby sąd zgodził się z raportem zerwania, pomóc innym konsumentom uzyskać wykształcenie i Nie pozwól im uciec z tego Napraw swoją reputację Masz raporty złożone przeciwko Tobie Rozwiązuj problemy i odbuduj zaufanie za pomocą naszego programu Corporate Advocacy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko pomoc bandażowa. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy zajmują się biznesem. Wszystkie firmy otrzymają skargi. To, jak te firmy zajmują się tymi skargami, jest tym, co odróżnia dobre firmy od złych firm. Usuń raporty jeszcze lepsze, ale zdecyduj się na ustalenie rekordowej ceny praw do kontraktów terminowych na towary giełdowe Uwaga: Firma Fusion Media pragnie przypomnieć, że dane zawarte w tej witrynie niekoniecznie są zgodne z rzeczywistością i nie są dokładne. Wszystkie kontrakty CFD (akcje, indeksy, futures) i Forex nie są oferowane przez giełdy, ale raczej przez animatorów rynku, więc ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej, co oznacza, że ​​ceny mają charakter orientacyjny i nie są odpowiednie do celów handlowych. W związku z tym Fusion Media nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe poniesione w wyniku użycia tych danych. Firma Fusion Media lub inna osoba zaangażowana w Fusion Media nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie w wyniku polegania na informacjach, w tym danych, ofertach, wykresach i sygnałach kupna zawartych na tej stronie. Proszę być w pełni poinformowanym o ryzyku i kosztach związanych z obrotem na rynkach finansowych, jest to jedna z najbardziej ryzykownych form inwestycji. EURUSD miał względnie zrównoważony tydzień, zanurzając się w dół, ale nigdy nie posunął się za daleko. Nadchodzący tydzień jest pełen danych PMI, inflacji. Podczas gdy handlowcy bitcoin mają wiele narzędzi, które mogą wykorzystać do oceny rynku kryptowalut, jedną z najbardziej wypróbowanych i prawdziwych metodologii jest. Theresa May zmierza do świeżego starcia z Izbą Lordów nad Brexitem po tym, jak Partia Pracy powiedziała, że ​​jest przekonana, że ​​pokona. Kurs EURUSD charakteryzował się względnie wyważonym tygodniem, co dało spadek, ale nigdy nie posunął się za daleko. Nadchodzący tydzień jest pełen danych PMI, inflacji. BREAKING Trump odmawia udziału w kolacji korespondentów Białego Domu Prezydent Donald Trump ogłosił, że nie weźmie udziału w tegorocznym Białym Domu.

No comments:

Post a Comment